Produkt retur

Produktreturer

Retur och bytesrätt (ångerrätt)
Du har full retur- och bytesrätt på alla varor inom 14 dagar. Vid en eventuell retur kontaktar ni oss på 033 – 12 21 21 eller använder formuläret på sidan för vidare information. Paketet skall skickas som Schenker ombudsretur. Kontakta oss för att erhålla retursedel. Lämna alltid paketet på samma ställe där du hämtade det. Skicka aldrig returer som postförskott/efterkrav. För att underlätta vår hantering, medsänd originalfakturan/returnotan. Om du returnerar alla beställda varor betalar vi tillbaka varans pris samt frakt och postförskotts-/efterkravs avgift om det har varit fel på varan/varorna.

Reklamation – felaktig eller skadad vara
Skulle en skada ha uppstått när du får paketet, anmäl detta genast till utlämningsstället eller till oss. Om det är fel på varan ska du reklamera detta snarast. Ange orsak till returen på returnotan/ fakturan och uppge gärna ditt telefonnummer. OBS! Kontakta alltid oss innan ni returnerar något. Konsumentköplagen gäller och tvister rörande reklamationer kan hänskjutas till Allmänna Reklamationsnämnden.

Ersättningsvara
Om en vara tagit slut för gott och vi har en likvärdig eller bättre vara, som vi kan erbjuda till samma pris, skickar vi den för påseende.
Vill du inte ha den, får du självklart sända tillbaka den och få pengarna tillbaka.

Fyll i formuläret nedan så återkopplar vi till er.

Går även bra att ringa: 033 – 12 21 21 om ni har frågor.

09:00-16:00 vardagar.

Lunchstängt: 12:00-13:00


ORDER INFORMATION






Produktinformation & Orsak till retur










Retur och bytesrätt (ångerrätt)
Du har full retur- och bytesrätt på alla varor inom 14 dagar. Vid en eventuell retur kontaktar ni oss på 033 – 12 21 21 eller använder formuläret på sidan för vidare information. Paketet skall skickas som Schenker ombudsretur. Kontakta oss för att erhålla retursedel. Lämna alltid paketet på samma ställe där du hämtade det. Skicka aldrig returer som postförskott/efterkrav. För att underlätta vår hantering, medsänd originalfakturan/returnotan. Om du returnerar alla beställda varor betalar vi tillbaka varans pris samt frakt och postförskotts-/efterkravs avgift om det har varit fel på varan/varorna.

Reklamation – felaktig eller skadad vara
Skulle en skada ha uppstått när du får paketet, anmäl detta genast till utlämningsstället eller till oss. Om det är fel på varan ska du reklamera detta snarast. Ange orsak till returen på returnotan/ fakturan och uppge gärna ditt telefonnummer. OBS! Kontakta alltid oss innan ni returnerar något. Konsumentköplagen gäller och tvister rörande reklamationer kan hänskjutas till Allmänna Reklamationsnämnden.

Ersättningsvara
Om en vara tagit slut för gott och vi har en likvärdig eller bättre vara, som vi kan erbjuda till samma pris, skickar vi den för påseende.
Vill du inte ha den, får du självklart sända tillbaka den och få pengarna tillbaka.

Fyll i formuläret så återkopplar vi till er.

Går även bra att ringa: 033 – 12 21 21 om ni har frågor.

09:00-16:00 vardagar.

Lunchstängt: 12:00-13:00

Personuppgifter

Zentiro AB är personuppgiftsansvarig för behandling av de personuppgifter du som kund lämnar till oss. Dina personuppgifter lagras I vårt kundregister och används för att upprätthålla vår kundrelationer och I vår marknadsföring. Du har rätt att en gång per år, efter skriftlig begäran, kostnadsfritt ta del av dina personuppgifter I vårt register. Dina personuppgifter kan även innebära erbjudanden från andra företag som vi tror kan intressera dig. OBS! Du kan när som helst tacka nej till sådana erbjudanden genom att meddela oss detta. Om du uppgett din e-postadress används den endast av oss.